Hlavní stránka> Nabídka zaměstnání> Pracovník podpory zákazníků
Hledej: search

Pracovník podpory zákazníků

Vaší náplní práce bude:
  • Podpora uživatelů informačních systémů
  • Školení uživatelů informačních systémů
  • Testování informačních systémů
  • Zpracování uživatelské dokumentace a nápovědy k aplikacím
Požadujeme:
  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání
  • Velmi dobré komunikativní a prezentační schopnosti
  • Schopnost samostatného rozhodování a práce v kolektivu
  • Aktivní přístup, vysoké pracovní nasazení a spolehlivost
  • Velmi dobrý písemný a slovní projev, dobrá znalost spisovného českého jazyka
  • Velmi dobrou znalost práce s běžnými kancelářskými aplikacemi (Microsoft Office)
  • Znalost cizích jazyků (AJ, NJ) slovem i písmem výhodou
Nabízíme:
  • Zajímavou práci v dynamicky rozvíjející se firmě
  • Možnost odborného růstu a dlouhodobou perspektivu
  • Velmi dobré finanční ohodnocení

Vaše nabídky s profesním životopisem zasílejte na e-mailovou adresu personálního oddělení společnosti (personal@asd-software.cz). Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu jednání.